3,531,520 views 314 on YTPak
14,280 1,007

Published on 02 Jan 2016 | about 1 year ago

Çatı Music Kanalı Size İphone 7 Hediye Edecek hadi o zaman İphone 7 mizi kazanalım :)

YAPMANIZ GEREKENLER

Kampanya Linki : goo.gl/iQPTDx

*Paylaşacağınız youtube linki :goo.gl/qCFxSc

*Katılım için öncelikle herhangi bir sosyal medya hesabı ile giriş yapmanız gerekmektedir.

*Kanala zaten abone iseniz tekrar Farklı Youtube Hesaplarınızdan Bize Abone Olarak Şansınızı Arttırın.

*Hergün aynı işlemleri tekrarlayıp aynı puanları kazanabilirsiniz.

*En çok puanı kazanan ödülü kazanmış olacak.

*Kanala abone olmak size 5 puan kazandırır.

*Videoyu likelamak size 1 puan kazandırır.

*Sosyal medya hesaplarınızda paylaşmak size 10 puan kazandırır.

Bu işlemleri yaptığınız müddetçe çekiliş şansınız artar.

08/03/2017 itibariyle başlamış olan çekilişimizde 1 kişi Iphone 7 Beyaz 32GB kazanacaktır.
---------------------------------
Abone Olmayı Unutmayın... Önemli Not : Kanalımız Youtube Türkiye Tarafından Korunmaktadır.
Çatı Music Parçalarını Barındıran Orjinal kanaldır.Kanalın hakları saklıdır,kanalda paylaşılan her hangi bir video başka kanalda paylaşıldığı takdirde Youtube tarafından videonuz ve kanalınız kapatılabilir.
----------------------------------------------------------------
Dinçer Öztürk : goo.gl/iGU9na
Cash Ömer Music :goo.gl/JeIYxm
Mavzer Music :goo.gl/BJLlLN
Çatı Records : goo.gl/DivuTr
Sözleri :
Uyku tutmadı daldım sokaklara
Heıjan yokya rahatım bu aralar
Gezer dururum homi semtin içinde bir sessizlik var nerde tofaşlar
Neyse bir gürültü patırtı başlar
Ömer geldi aha genemi mevzu var
Onu bunu geç bir kenara bırak herşeyi azmı çekdi elimizden ayanlar
Sözde kızdır homi kalın tabanı var
Üstünde nike kafasında şapka var
Bir bağcılar sevdasıdır dedik
Birden kankimiz oldu amcalar
Nerde görseler bi selfi yapalım
Heıjan askerde cash ı yakalayalım
Adam haber salmış bütün semte çok gezmesin ayaklarını kırarım
Ha bide bıyıklı kezbanlarım var
Gelip hayvan gibi sarılmalar
Bide bunlarda bi çene var susmuyolar bırakıp gittiya hepsi bi heıjan
Kafam patladı benim başım abi bide diyolar bizi yazma
Adam askerde şuan duysa şarkıyı koşar gelir kesin sıçar ağzıma
Çalıyo arabalarda cash bi heıjan sesimizi duyana feat yapıyo heıjan
Bizdeki türkçe rap farklı tarzdan ne diyolar bize la ne diyolar

Heıjan diyolar baba cash diyolar
Bu cocuklar harbiden fırlamalar
Yaz diyolar baba yaz diyolar
Bu kez ayanlar rahat durmuyolar x2

Aha aha genemi amcalar
Farklı bir beat le oynuyor ayanlar
Sesimi duydu köşede çatlayanlar
Etiket etme bizi yakalayacaklar
Milletin derdi biz bizsek deli
Bağcılar diyom tedirgin hepsi
Hızımıza yetişemedi ben bi pepsi
Kapağı kapatmak yok dünya bizi
Gece bitti yine doğdu güneş
Ne oldu ne bitti hepsi boş beleş
Az sessiz ol duydu bizimkiler
Bonzai içenler zebaniler
Yinemi geldiler hani nerdeler
Tiplere bak bıyıklı canavarlar
Sessiz olun lan duymasın bizi
Vururlar yabani bu hayvanlar
Yine kurmuş tofaşa keyfizateki kardeşleri yerinden oynatacak
Ben cash diyom hadi siz diyin heıjan çok kişi bu parçayla patlayacak
Hoplayacak ve zıplayacak amcalar en sonunda bizi yakalayacak
Yine bana gelip heıjanı soracaklar
Asker diyicem inanmıyacaklar


Heıjan diyolar baba cash diyolar
Bu cocuklar harbiden fırlamalar
Yaz diyolar baba yaz diyolar
Bu kez ayanlar rahat durmuyolar x2

Loading related videos...